Op Vrijdag 19 juni hadden wij ons jaarlijkse vlaggengeld-uitje bij Klimrijk in Veldhoven. Tussen de boomtoppen werd er fanatiek geklommen, veel gelachen en natuurlijk genoten van het mooie weer. ☀️
De dag sloten we af met een gezellige BBQ. Het was een geslaagde en actieve middag vol plezier, uitdaging en gezelligheid met collega’s.
Op naar het volgende uitje!








